سر سوزن 4 میل مزو

3,000 تومان

سر سوزن 4 میل مزو

در دنیای امروزی برای درمان موضعی پوست از مزوتراپی کمک گرفته می‌شود که کاربردهای بسیار متعددی نیز دارد. در سطح جهانی برای درمان کم آبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
جهت دستیابی به لایه‌های زیرین پوست در مزوتراپی به سوزن نیاز است. روش‌های بدون سوزن نیز برای مزوتراپی وجود دارند که ساز و کار متفاوتی دارند اما در مزوتراپی به طور متدوال از سوزن‌های بسیار نازک و کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سوزن قادر خواهد بود به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کند تا مشکلات را رفع نماید.

مشخصات سوزن مزوتراپی

سوزن‌ها با طول‌های متفاوت ۴ میلیمتر، ۶ میلیمتر و ۱۲ میلی متر وجود دارند و در بسته بندی های ۱۰۰ عددی عرضه می‌شوند. جهت انتقال مواد از سرنگ به درون بدن بکار می‌روند و به شکل یک لوله توخالی از جنس استیل ضد زنگ است. در سر سوزن مزوتراپی گیج ٣٠ طول ۴ میل برند آوا از تکنولوژی تراش سه گانه استفاده شده است که در نهایت بسیار تیز و مورب استو به سهولت به درون پوست نفوذ کرده و با حداقل میزان درد همراه است.

سر سوزن 4 میل مزو
سر سوزن مزوتراپی گیج ٣٠ طول ۴ میل برند آوا دارنده پوشش سیلیکونی بوده که سبب به حداقل رساندن سوزش و درد هنگام تزریق می‌شود. گیج آن‌ها از ۱۴ تا ۳۲ متفاوت است. هرچه مقدار و شماره گیج بالاتر باشد، قطر سرسوزن کمتر است. جهت راحتی در شناخت شماره گیج به هر شماره یک رنگ نسبت داده‌اند. هرچه غلظت موادی توسط سوزن به درون پوست انتقال میابد بالاتر رود سر سوزن‌هایی که گیج پایین تر و قطر بیشتری دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عملکرد سر سوزن مزوتراپی گیج ٣٠ طول ۴ میل

کارایی این سر سوزن‌ها بدین گونه است که به طور کامل بدون درد و بدون نیاز به حسی خواهند بود. هیچ نوع مشکلی جهت انجام کارهای روزمره برای بیماران به همراه نخواهد داشت. این سوزن‌ها در پوست برای جوانسازی، کاشت مو، چشم پزشکی لاغری موضعی استفاده می‌شوند. در حین تزریق مانند در یک نیشگون کوچک در پوست احساس می‌شود. در قسمت‌های مختلف پوست سر استفاده می‌شود و به وسیله سوزن مزوتراپی تمامی مواد مورد نیاز به پوست وارد می‌شوند.

موارد مصرف از سر سوزن مزوتراپی گیج ٣٠ طول ۴ میل

از این سر سوزن‌ها جهت تزریق انواع کوکتل مزوتراپی، فیلر و غیره در ناحیه سر کمک گرفته م‌ شود. شما با مراجعه به پزشک ماهانه می‌توانید از تمام این مزایا بهره ‌مند شوید و هیچ نوع عوارضی را در دوره نقاهت نداشته باشید.

مزایای سر سوزن مزوتراپی گیج ٣٠ طول ۴ میل

سر سوزن مزوتراپی گیج ٣٠ طول ۴ میل دارای مزایای متعددی بوده و در مزوتراپی از آن کمک گرفته می‌شود. از مزایای آن می‌توان به این موارد اشاره نمود که نسبت به تاثیرات درمانی دیگر مقرون به صرفه هستند. این روش کم تهاجمی و بدون نیاز به جراحی است. لازم به ذکر است که هیچگونه بیهوشی در حین تزریق صورت نمی‌گیرد. درد و سوزش بسیار کمی دارد و پس از تزریق به راحتی می‌توانید به فعالیت روزانه خود برسید.