سرنگ 3 سی سی اوا

3,000 تومان

سرنگ 3 سی سی اوا

ممکن است سرنگ ظاهرا یکی از ساده ترین تجهیزات پزشکی محسوب شود که تا کنون ابداع شده است و شاید به ظاهر تعریف همه ما از یک سرنگ، محفظه پلاستیکی با یک سوزن که می تواند با کمک یک پمپ مواد داخل ویال را مکش و سپس درون عضله و یا ر‌گ‌ها تزریق نماید، باشد.
این تعریفی کاملا ابتدایی و البته درست است ولیکن همین اختراع کوچک می تواند با ایجاد مسائل بسیاری بیماران را به زحمت و دردسر بیاندازد.

از دردسرهای یک سرنگ نامطمئن این است که با تزریق ناایمن و نادرست ممکن است بیمار دچار هماتوم و یا عفونت ناشی از نشت مواد شود و یا کودکانی که میبایست برای آن‌ها تزریقی انجام شود درد و سوزش زیادی را تحمل می‌کنند که حتی در مواردی چنین خاطراتی در کودکی باعث می‌شود تا فرد در بزرگسالی دچار فوبیا و یا ترس از تزریق شود و در نتیجه آن عواقب زیادی را تحمل نماید که آن عواقب ناشی از ممانعت نسبت به تزریق به موقع دارو خواهد بود.

همچنین یک سرنگ می‌تواند به آسانی سبب منتقل شدن بسیاری از بیماری‌های عفونی خطرناک از جمله هپاتیت و ایدز به پرستار و یا شخص تزریق کننده و بسیاری مسائل دیگر شود. در نتیجه همیشه مهندسان پزشکی و سازندگان قطعات پزشکی به دنبال راهکاری جهت یافتن سرنگ‌هایی با شرایط ایمن تر و با عوارض کمتر بوده‌اند.

سرنگ 3 سی سی اوا

تفاوت بین سرنگ لوئر لاک با دیگر سرنگ‌ها در چیست؟

سرنگ لوئرلاک به علت امکان قفل شدن نیدل به بدنه احتمال هرگونه نشتی مواد داخل سرنگ و یا جدا شدن نیدل از بدنه را در هنگام تزریق به حداقل است. سرنگ لوئر لاک آوا به گونه‌ای تولید و طراحی شده است تا در صورت لزوم به تعویض نیدل به آسانی و با پیچش سر نیدل نسبت به سرنگ، آن قسمت جدا شده و تعویض انجام گیرد. از دیگر مزایای مهم این سرنگ پوشش سیلیکونی نیدل آن بوده که سبب می‌شود تا فرد در زمان ترزیق سوزش کمتری احساس نماید و درد کمتری داشته باشد. نیدل این سرنگ از جنس استیل ضد زنگ پزشکی 304 ساخته شده و با لایه ای ازسیلیکون پوشانده شده است.
سرنگ لوئر لاک 3 سی سی آوا با رنگ هاب آبی و با اندازه گیج 23 که می‌تواند امکان یک تزریق بسیار راحت را برای بیماران بوجود آورد. به علاوه بر شفاف و درجه‌های کاملا مشخص در این سرنگ دقت تزریق را بالاتر برده و به دلیل چفت شدن کامل نیدل به بدنه سرنگ می‌تواند برای تزریق داروهایی که پاشش آن‌ها بر روی پوست سبب بوجود آمدن حساسیت پوستی می‌شود مورد استفاده قرار گرفته و امکان هر گونه نشتی و یا جداشدگی از سرنگ نخواهد بود.

انتخاب سرنگ مناسب برای انجام تزریق

علاوه بر توجه به کیفیت و ایمنی سرنگ انتخاب آن بسته به حجم و چگونگی تزریق دارو نیز بستگی داشته است. سرنگ‌های سه سی سی با داشتن گیج 23 برای تزریق‌هایی با زاویه 10 تا 15 درجه در پوست بیرونی هم در نوزادان و هم در بزرگسالان مورد استفاده بوده و می‌توان از آن جهت تزریق در قسمت‌های بالای قفسه سینه و پشت بازوی بالا، عضله قدامی کنار صاعد و همچنین عضله قسمت پشت استفاده کرد.

اغلب بیماران زمانی که برای خرید سرنگ اقدام می‌کنند به اندازه کافی توجه نمی‌کنند اما با توجه به اینکه پیشرفت هر روزه علم و تکنولوژی تمام توان خودش را در راستای آسایش انسان‌ها استفاده می‌نماید می‌توانیم با انتخابهای مناسب قدم های بیشتر و بهتری را برای آسایش خود برداریم و در این راستا ما نیز کوشا باشیم.