کوکتل سر فیوژن F-HAIR MEN

3,850,000 تومان

درمان طاسی سر مردان و زنان

کوکتل درمان طاسی سر فیوژن F-HAIR MEN محصول کشور اسپانیا بوده و یک مزوتراپی تاثیرگذاز حاوی فاکتور‌های رشد و پپتیدی جهت رسیدن به بهترین نتایج در کوتاه ترین زمان ممکن در مقابل تاسی و ریزش مو آندروژنیک (ارثی) محسوب می‌شود. این محصول جهت بهبود گردش خون مویرگی پوست سر و احیای فولیکول‌های مو و همچنین برای پیشگیری از نازک شدن مو، تحریک رشد مجدد مو ،توقف تاسی آندروژنیک و جلوگیری از ریزش مو اثرگذار است.

آیا کوکتل درمان طاسی فیوژن تنها مختص مردان است؟

لازم است بدانید که دلیل نام‌گذاری این کوکتل (HAIR-MEN) این است که غالبا مردان به دلیل حجم بالای تستسترون در بدنشان، دچار ریزش موی آندروژنیک می‌شوند اما این به بدین معنی نیست که زنان به طور کامل از ریزش موی آندروژنیک در امان هستند. پس در صورت تشخیص ریزش موی ارثی، فارغ از جنسیت، می‌توانید از این کوکتل برای درمان بهره مند شوید.

تاثیرات مزوتراپی مو چند وقت بعد مشخص می‌شود؟

به طور معمول در جلسات پنجم، ششم تاثیرات آن نمایان می‌شود. بدان معنا که حداقل یکی دو ماه از درمان شما باید بگذرد پس صبوری پیشه کنید. تعداد جلسات درمانی ۸ تا ۱۰ جلسه، یکبار در هفته خواهد بود.

کوکتل سر فیوژن F-HAIR MEN

چگونگی استفاده از کوکتل درمان طاسی سر فیوژن

محصولات می‌تواند با استفاده از متد‌های الکتروپوریشن، فرکشنال مزو، مزو و مزونیدلینگ اعمال شود. شما همچنین می‌توانید جهت درمان ریزش مو از کوکتل درمان ریزش مو فیوژن F-HAIR استفاده کنید.

محتویات کوکتل درمان طاسی سر فیوژن

دی-پنتانول
Melilot عصاره
Carnosine 1%
CG-VEGF فاکتور رشد
CG-aFGF فاکتور رشد
هیالورونیک اسید0,1%
Dimethylsilanediol salicylate (سیلیکون ارگانیک) 1,4%
3 peptides: Acetyl tetrapeptide-3, CG-Copper peptide, CG-IDP2 biomimetic peptide

پروتکل مزوتراپی کوکتل درمان طاسی سر فیوژن

تکنیک: مزوتراپی اپیدرمی، پاپل، ناپاژ. سوزن: 30 G.
تعداد جلسات درمانی: 8 تا 10 جلسه، یکبار در هفته.
میزان محصول مورد استفاده برای هر نقطه: 0.03 تا 0.05 سی سی.