ژل فیلارمونی Fillarmony اورجینال انگلستان

3,300,000 تومان

  • تحریک سنتز کلاژن
  • جوانی و یک اثر فوری
  • رفع چین و چروک صورت
  • صاف کردن پوست برای یک ظاهر طبیعی

ژل فیلارمونی Fillarmony اورجینال انگلستان، قیمت ژل فیلارمونی

ژل فیلارمونی Fillarmony اورجینال انگلستان، قیمت ژل فیلارمونی

 

ژل فیلارمونی چیست؟

ژل فیلارمونی یکی از انواع ژل‌های هیالورونیک اسیدی بشمار می‌‌رود که در میان پزشکان ایرانی کمتر شناخته شده است. معرفی انواع ژل فیلارمونی و کاربردهای هر کدام را در این مطلب بررسی‌ خواهد شد.

ویژگی های ژل فیلارمونی چیست؟

فیلرهای Fillarmony نوعی تزریقی از اسید هیالورونیک غیر حیوانی‌، غیر قابل تجزیه هستند. این فیلرها به وسیله بیوسنتز تولید می‌شوند. همچنین نیازی به آزمایش آلرژی وجود نخواهد داشت. تزریقات Farmarmony راهکاری آسان جهت کاهش ظاهر چین و چروک صورت، تحریک سنتز کلاژن و صاف کردن پوست برای یک ظاهر طبیعی ، جوانی و یک اثر فوری قابل مشاهده است.

ژل فیلارمونی Fillarmony اورجینال انگلستان، قیمت ژل فیلارمونی

میزان ماندگاری ژل فیلارمونی

تاثیرات درمان با Fillarmony بسیار طولانی مدت و ماندگار است ، اما باید دانست که این درمان دائمی نیست. نتایج فردی به عوامل مختلفی اعم از محل استفاده، سن فرد، نوع پوست، شرایط پوستی، متابولیسم و شیوه زندگی بستگی دارد. در اغلب موارد این اثر تا ۹-۱۲ ماه ماندگار است.

عوارض ژل فیلارمونی

این امکان وجود دارد که پس از انجام تزریق با واکنش‌های مرتبط با Fillarmony همچون برخی تورم خفیف و قرمزی بوجود آید. به طور معمول این علائم بعد از چند ساعت عود می‌کنند. اکثر افراد می‌توانند فعالیت‌های عادی خود را بلافاصله پس از درمان از سر بگیرند. معمولاً هیچ یک یا دو روز طول نمی‌کشد تا پوست به یکدست برگردد.

بایدهای بعد از تزریق فیلارمونی کدامند؟

ناحیه تزریق شده را به مدت ۳-۴ روز در معرض گرمای شدید یا سرما قرار ندهید. در این بازه زمانی میبایست از مصرف الکل، جلسات سونا و آفتاب گرفتن دوری نمایید. محل تزریق شده را به هیچ عنوان ماساژ ندهید.

آموزش نحوه تزریق فیلارمونی

نحوه انجام تزریق فیلامور بسیار آسان است و بیش از ۳۰ دقیقه زمان نیاز ندارد. پیش از تزریق‌، بی‌حسی موضعی (به عنوان مثال هنگام تزریق لب) جهت به حداقل رساندن و کاهش هر نوع ناراحتی احساس شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاثیرات این ژل پس از تزریق کاملا قابل مشاهده است.