آرایشی و زیبایی, مراقبت و سلامتی

بررسی تفاوت میان فیلر رپلنژن 20 و 40

بررسی تفاوت میان فیلر رپلنژن 20 و 40؛ امروزه تزریق ژل و‌ بوتاکس طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است. ژل رپلنژن یکی از محصولات محبوب و پرطرفداری است که در میان انواع ژل و فیلر طرفداران بسیاری دارد. در واقع این ژل دارای ماندگاری بالایی بوده و برای حالت دادن و شکل دادن به بخش‌های مختلف و گوناگون صورت و لیفت دادن اجزای مختلف صورت استفاده می‌شود.ژل و فیلر رپلنژن قادر است تمام خطوط، چین‌ها و چروک‌های صورت را بهبود بخشد و تا حد زیادی آن‌ها را محو نماید. تزریق این ژل هیچ گونه عوارض یا دردی در هنگام تزریق برای فرد به همراه نخواهد داشت. در ادامه به بررسی تفاوت میان فیلر رپلنژن 20 و 40 خواهیم پرداخت.

ژل رپلنژن 20 چیست؟

ژل رپلنژن 20 Replengen یک محصول کره‌ای است که در ایران به عنوان یکی از بهترین محصولات شناخته می‌شود. این ژل با رعایت استانداردهای جهانی تولید و عرضه می‌شود و بدون هیچ عارضه جانبی، مشکلات پوستی صورت را بهبود می‌بخشد. استفاده از فیلر رپلنژن 10 سی سی برای نواحی از جمله لب، خط خنده، خط اخم و پر کردن خطوط سطحی پوست مناسب است. عمر و ماندگاری این ژل حدود 12 تا 18 ماه است.

ژل رپلنژن 40 چیست؟

فیلر رپلنژن 40 Replengen یک پرکننده یا فیلر پوست است که اختصاصاً در کره تولید می‌شود. عموماً برای افزایش حجم و تغییر شکل مناطق فرورفته بدن استفاده می‌شود. در واقع ژل رپلنژن 10 سی سی برای کانتورینگ و افزایش حجم تمامی قسمت‌های صورت به جز زیر چشم مناسب است. همچنین، با توجه به بافت مولکولی قوی که دارد، ژل رپلنژن 40 حتی برای مناطقی مانند سینه و باسن نیز قابل استفاده است.

بررسی تفاوت ژل رپلنژن 20 با رپلنژن 40
بررسی تفاوت ژل رپلنژن 20 با رپلنژن 40

همانطور که پیش تر بدان اشاره نمودیم، فیلرهای برند رپلنژن، شامل مدل‌های 20 و 40، از هیالورونیک اسید به میزان 24 میلی‌گرم تشکیل شده‌اند، اما بافت مولکولی آن‌ها متفاوت است. در صورتی که بخواهیم به مقایسه ژل رپلنژن 20 و 40 بپردازیم، اولین تفاوت آشکار در مناطقی است که در آن‌ها تزریق انجام می‌شوند. ژل رپلنژن 20 بافت نرم‌تری دارد و انعطاف پذیری بیشتری دارد. در‌ واقع ژل رپلنژن 20 برای نواحی لب، خط خنده، خط اخم و پرکردن خطوط سطحی پوست استفاده می‌شود.

اما ژل رپلنژن 40 قابلیت تزریق در تمامی قسمت‌های صورت را دارد. با توجه به بافت مولکولی سفت‌تر آن، توصیه نمی‌شود این مدل را برای تزریق در مناطق نرم‌تر مانند لب استفاده کنید. همچنین، ژل رپلنژن 40 پلاس دارای عملکرد برجسته‌ای برای کانتورینگ، عریض نمودن چهره و پرکردن خطوط عمیق می‌باشد. تفاوت دیگری که در ژل رپلنژن 20 و رپلنژن 40 وجود دارد، نوع تزریق آن‌هاست. ژل رپلنژن 20 به صورت سطحی ولی ژل رپلنژن 40 به صورت عمقی تزریق می‌شود.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله تزریق بوتاکس؛ بهترین روش برای زاویه سازی فک را نیز مطالعه نمایید.

بررسی میزان ماندگاری ژل رپلنژن Replengen

ماندگاری محصول رپلنژن، با میانگین بین 8 تا 16 ماه، متوسط است. اما عوامل دیگری نیز در ماندگاری این محصول تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال، این که کدام مدل رپلنژن در کدام منطقه تزریق شود و چگونگی متابولیسم بدن فرد، نیز در ماندگاری محصول تأثیر دارد. همچنین سن فرد و‌ محل زندگی او‌ با توجه به آب و‌هوای متفاوت نیز در ماندگاری بیشتر این ژل دخیل هستند.

چه افرادی نباید از ژل رپلنژن استفاده نمایید؟

در صورتی که باردار یا شیرده هستید، همچنین در صورت حساسیت به اسید هیالورونیک از ژل رپلنژن استفاده نکنید.

عوارض ژل رپلنژن 20 و‌40
عوارض ژل رپلنژن 20 و‌40

عوامل زیادی وجود دارد که میان عوارض را تعیین می‌کنند از جمله:

  • سن
  • سبک زندگی بیمار
  • سطح درمان مورد نیاز شخص

تا به حال گزارش خاصی در مورد عوارض جانبی ژل رپلنژن مشاهده نشده است. به طور کلی، در صورتی که ژل رپلنژن توسط پزشکان و مراکز تخصصی و معتبر تزریق شود، عوارض آن به صورت کوتاه مدت و بی خطر خواهند بود. در نتیجه، در صورتی که تزریق رپلنژن توسط یک فرد متخصص انجام شود، عوارض خاصی انتظار نمی‌رود. (ژل رپلنژن 40 اورجینال 10 سی سی، فیلر رپلنژن 40 کره ای)

سخن پایانی

با بالا رفتن سن، پوست ما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و به شکل چین و چروک با فرم های مختلف تبدیل می‌شود. برای پر کردن چین و چروک های عمیق و جلوگیری از بروز چین و چروک جدید، استفاده از پرکننده حجمی رپلنژن می‌تواند مناسب باشد و ارزش آن را دارد که برای یکبار هم که شده با تزریق این فیلر‌های بی‌نظیر، با از بین بردن خطوط ایجاد شده بر روی صورت و چین و چروک‌ها جوانی را بار دیگر تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *