ژل رپلنژن 40 اورجینال 10 سی سی

6,800,000 تومان

  • حجم‌دهی گونه‌ها
  • جوانسازی پوست
  • زاویه سازی فک و صورت

 

ژل رپلنژن 40 اورجینال 10 سی سی، فیلر رپلنژن 40 کره ای

ژل رپلنژن 40 اورجینال 10 سی سی، فیلر رپلنژن 40 کره ای

 

ژل رپلنژن 40 چیست؟

ژل رپلنژن، یک راه عالی برای بهبود پوست است. تزریق این ژل می‌تواند تغییرات شگفت‌انگیزی روی صورت بیماران به وجود آورد و برای داشتن پوستی زیبا و شاداب بسیار مناسب است. این ژل به تازگی در کره جنوبی تولید شده است و کیفیت بالایی دارد. علاوه بر این، توانسته در ایران مورد توجه بسیاری قرار بگیرد. فیلرهای رپلنژن از هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند و می‌توانند به شدت در روند جوانسازی پوست تاثیر گذار باشند.

هیالورونیک اسید مورد استفاده در این فیلرها از شرکت Shiseido ژاپن تولید شده و با کیفیت بالاست. برای تولید رپلنژن، از فناوری‌های HAMC و Genzen’s GL استفاده شده است که به تولید ژلی پرکننده که به تجزیه هیالورونیک اسید در بدن کمک می‌کند، منجر می‌شود. به همین دلیل، تزریق ژل رپلنژن مدل 40 پلاس با درد کمی انجام می‌شود و به شکل دائمی بر روی صورت تاثیر می‌گذارد.

 

کاربردهای فیلر رپلنژن 40

ژل‌های رپلنژن بخش‌های مختلف صورت مثل فک، گونه‌ها و زوایای صورت را بهبود می‌بخشند. همچنین، می‌توان از این محصول برای نواحی عمیق صورت نیز استفاده کرد. با این حال، باید به این نکته دقت کرد که استفاده از این محصول تنها محدود به صورت نمی‌شود. به عنوان مثال، می‌توان با استفاده از ژل رپلنژن 40، ناحیه گردن را جوانسازی کرد.

ژل رپلنژن 40 اورجینال 10 سی سی

عوارض ژل رپلنژن 40

ژل رپلنژن با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی‌های پیشرفته جهانی تولید شده است، به همین دلیل عوارض آن تقریباً ناچیز است. با این حال، در برخی موارد ممکن است در محل تزریق عوارضی مانند قرمزی، درد، تورم و خارش رخ دهد. این عوارض عموماً در دو تا سه روز از بین می‌روند. برای کاهش این عوارض، می‌توانید از کمپرس سرد قبل و بعد از تزریق استفاده کنید.

ماندگاری ژل رپلنژن 40

ژل رپلنژن 40 توانایی ماندگاری بسیار بالایی دارد و با برنامه درمانی مناسب، می‌تواند بین 12 تا 18 ماه اثر خود را نشان دهد.