آرایشی و زیبایی, سبک زندگی

مهم‌ترین کاربرد فیلر نورامیس و انواع آن

مهم‌ترین کاربرد فیلر نورامیس و انواع آن

مهم‌ترین کاربرد فیلر نورامیس و انواع آن؛ در صورتی که به دنبال راهکاری امن، فوری، بدون درد، با اثر ماندگار، قابل تحمل و اقتصادی برای کاهش چین و چروک‌های متوسط تا عمیق در پوست صورت و گردن خود هستید، یا تمایل دارید به لب‌ها و گونه‌های خود حجم دهید، ما به شما استفاده از ژل نورامیس (Neuramis) تحت نظر یک پزشک متخصص را پیشنهاد می‌دهیم. این روش که تزریق ژل نورامیس را شامل می‌شود، می‌تواند به طور موثری به مشکلات ذکر شده پاسخ دهد.

معرفی انواع ژل نورامیس

از آنجا که این محصول 6 نوع متفاوت دارد، یقینا پیش از تزریق میبایست از ویژگی‌های هرکدام اطلاعاتی داشته باشیم:

  • نورامیس مزو (Neuramis Meso)

ژل نورامیس (Neuramis) با استفاده از هیالورونیک اسید و اتصالات متقاطع محدود و حاوی 9/0 درصد قند مانیتول، بیشتر به عنوان یک روش جوانسازی و ترمیمی در بافت پوست شناخته می‌شود و به طور صریح به عنوان یک فیلر تعریف نمی‌شود. این روش معمولاً با تزریق حجم حدود 1 میلی‌لیتر در زیر لایه درم نواحی صورت و گردن انجام می‌شود و یکی از بهترین گزینه‌ها برای مزوتراپی محسوب می‌شود.

  • نورامیس لایت (Neuramis Light)

فیلر نورامیس (Neuramis) برای ترمیم و اصلاح چین و چروک‌های سطحی و خفیف، به خصوص در نواحی اطراف چشم و لب، گزینه‌ای مناسب است. با داشتن ذرات بسیار کوچک هیالورونیک اسید که با اتصالات متقاطع دوفازی به هم متصل شده‌اند، فیلر نورامیس عموماً توسط پزشک در نواحی سطحی پوست برای جوانسازی و آبرسانی تزریق می‌شود.

مهم‌ترین کاربرد فیلر نورامیس و انواع آن

  • نورامیس دیپ (Neuramis Deep)

فیلر نورامیس از برند معتبری است که از هیالورونیک اسید با غلظت بالا، به اندازه 20 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر و ذراتی با سایز متوسط استفاده می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود نورامیس برای رفع خطوط متوسط تا عمیق در ناحیه پیشانی، اطراف بینی و دهان، و همچنین برای حجم‌دهی به لب‌ها و گونه، انتخابی بسیار مناسب باشد. معمولاً پزشک فیلر نورامیس را در ناحیه میانی پوست تزریق می‌کند.

  • نورامیس حاوی لیدوکائین (Neuramis Lidocaine)

اگرچه فیلر نورامیس با غلظت بالا از هیالورونیک اسید، برای کاهش چین و چروک‌های ناچیز و سطحی نیز کارآیی قابل ملاحظه‌ای دارد، اما به‌خاطر حاوی مقدار اندکی لیدوکائین برای کاهش درد، انتخابی بهتر برای تزریق محسوب می‌شود.

  • نورامیس دیپ حاوی لیدوکائین (Neuramis Deep Lidocaine)

ویژگی‌ها و کاربردهای این محصول تا حد زیادی شبیه به فیلر نورامیس دیپ هستند. تنها تفاوت این دو در فرمولاسیون آن‌هاست، زیرا این محصول برای کاهش درد و ناراحتی در هنگام تزریق ژل، از ماده لیدوکائین استفاده می‌کند.

  • نورامیس والیوم حاوی لیدوکائین (Neuramis Volume Lidocaine)

اگرچه اندازه ذرات هیالورونیک اسید در این محصول نسبت به سایر انواع ژل نورامیس کمی بزرگتر است، اما برای رفع چین و چروک‌های عمیق و قدیمی بهترین گزینه ممکن است. شرکت تولیدکننده ژل نورامیس همچنین این محصول را برای جوانسازی عمیق صورت و کانتورینگ نواحی گونه، چانه و حتی لب‌ها پیشنهاد می‌کند. اکثر مراجعه کنندگان مسن از اثرات طبیعی، سریع و بدون عوارض آن راضی بوده‌اند. به طور کلی، هزینه نهایی بسته به محل تزریق، نوع ژل نورامیس و میزان ماده استفاده شده و تبحر پزشک متخصص متفاوت است. بهتر است پیش از تزریق، در جلسه مشاوره اولیه با پزشک متخصص پوست و مو یا جراح زیبایی خود در این زمینه صحبت کنید.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله مهم‌ترین تفاوت تزریق چربی بایوفت و نانوفت را نیز مطالعه نمایید.

مزایای استفاده از ژل نورامیس

یکی از مزایای ژل نورامیس، ایمنی بالای آن است. هیالورونیک اسید موجود در این ژل به طور طبیعی تهیه می‌شود و به واسطه تخمیر میکروبی، ایمنی آن دو برابر افزایش می‌یابد. علاوه بر این، ژل نورامیس دارای ماندگاری طولانی و بالاست. اتصالات متقاطع در این ژل به طور ویژه باعث استحکام و پایداری بیشتر هیالورونیک اسید می‌شود. استفاده از این ژل منجر به ظهور نتایج قابل مشاهده فوری می‌شود. پس از تزریق، تأثیرات آن بلافاصله قابل تشخیص هستند. به عبارت دیگر، ژل نورامیس نتایج سریعی ارائه می‌دهد. اکثر افرادی که از ژل نورامیس استفاده کرده‌اند، از نتایج آن بسیار راضی بوده‌اند.

ماندگاری ژل نورامیس

ژل نورامیس بهترین گزینه برای کاهش چین و چروک و حجم دهی به نقاط مختلف صورت است. این ژل حاوی هیالورونیک اسید حیوانی است که از طریق فرآیند تخمیر میکروبی تولید می‌شود. همچنین، دارای ماندگاری بسیار بالاست و به طور میانگین تقریباً دو سال تاثیر خود را حفظ می‌کند. این ماندگاری بالا به دلیل استفاده از فرآیند پیوند دو مرحله‌ای نورنی است و این باعث می‌شود که ماندگاری ژل تضمین شده باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد ژل نورامیس این است که بلافاصله پس از تزریق، نتایج قابل مشاهده است و این نتایج به مدت طولانی باقی می‌مانند. (ژل نورامیس والیوم با لیدوکائین اورجینال)

ماندگاری ژل نورامیس

نواحی قابل تزریق نورامیس

  • خطوط اخم
  • ناحیه گیجگاه
  • خطوط پیشانی
  • درمان چین و چروک
  •  چین و چروک اطراف دهان
  • خطوط ماریونت (از دهان تا چانه)

افزایش حجم صورت

  • بینی
  • چانه
  • گونه‌ها
  • حجم دهی به لب
  • افزایش حجم پیشانی
  • افزایش حجم نرمه گوش

سخن پایانی

فیلر نورامیس یک نوع فیلر مونوفازی محتوی اسید هیالورونیک است که برای کاهش درد در هنگام تزریق، شامل 0.3 درصد لیدوکائین می‌شود. به منظور افزایش ثبات و ماندگاری این ژل، از تکنولوژی منحصر به فرد تقویت خالص سازی و تثبیت اسید هیالورونیک با استفاده از پیوند متقاطع دوگانه به عنوان مدیتوکس استفاده شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *